Zaken voor de kunstOnderzoek naar de mechanismen en processen van bedrijfssponsoring binnen de muziek en podiumkunsten in Vlaanderen anno 2003

Type:studie/rapport
Auteur(s):Katia Segers, Bram Lievens
Uitgever:Vrije Universiteit Brussel
Plaats van uitgave:Brussel
Datum van uitgave:2004
Aantal pagina's:218
Raadpleegbaar:in Muziekcentrum Vlaanderen (op afspraak)
Plaatsingsnummer:520
Taal:Nederlands

Info

Uitvoerig onderzoek naar de stand van zaken van kunstsponsoring in Vlaanderen. Definitie van sponsoring, organisatie en implementatie van sponsoring, sponsorwerving. Situatie in de podiumkunsten en de muzieksector. De betekenis van sponsoring voor het bedrijf. Het onderzoek bevat casestudy's en een overzicht van organisaties die zich met sponsoring bezighouden.

Trefwoorden: , , , , ,

Uiteraard is het mogelijk dat de informatie op deze pagina voor verbetering vatbaar is. Laat ons via onderstaand formuliertje weten welke gegevens volgens jou moeten worden aangepast; Elke suggestie en opmerking wordt gelezen en we houden (in de mate van het mogelijke) rekening met de feedback die ons wordt opgestuurd.

Je e-mail

De informatie