Praktijkboek strategische marketing kunst en cultuurThinking Big!

Type:boek
Auteur(s):Stephen Cashman
Uitgever:Bureau Promotie Podiumkunsten
Datum van uitgave:2007
Aantal pagina's:117
Raadpleegbaar:in Muziekcentrum Vlaanderen (op afspraak)
Plaatsingsnummer:1508
ISBN:978 90 75458 37 4
Taal:Nederlands

Info

Dit boek is een bewerking van het oorspronkelijke Engelse boek van Cashman. Het boek staat boordevol met inspirerende Nederlandse en Vlaamse cases - afkomstig uit de podiumkunsten, van podia, gezelschappen en festivals maar ook uit de museumwereld, of specifiek gerelateerd aan culturele diversiteit en/of jongeren. Het biedt talloze praktische handvatten, zodat je direct strategisch leert denken.

Trefwoorden: ,

Uiteraard is het mogelijk dat de informatie op deze pagina voor verbetering vatbaar is. Laat ons via onderstaand formuliertje weten welke gegevens volgens jou moeten worden aangepast; Elke suggestie en opmerking wordt gelezen en we houden (in de mate van het mogelijke) rekening met de feedback die ons wordt opgestuurd.

Je e-mail

De informatie